poniedziałek, 15 grudnia 2014

Christmas is coming so get inspired!




Święta Bożego Narodzenia już za pasem, więc szaleństwo prezentowe trwa w najlepsze. Dla tych, którzy nie mają pomysłu, a szukają inspiracji, przygotowałam subiektywny poradnik prezentowy dla podróżujących. Jedno kliknięcie w zdjęcie i przeniesiecie się do strony, na której znajdziecie dany produkt.

1) Książka

Podróżniczych książek nigdy za wiele. Z czystym sercem mogę każdemu polecić,,Majubaju, czyli żyrafy wychodzą z szafy” Mai Sontag. Książka idealna dla tych, którzy gotowi są, chociażby w myślach, wyruszyć z Mają w trasę. Świetne poczucie humoru, niesamowite przygody i dawka radości z samego faktu podróżowania. Idealna i dla mamy i dla przyjaciółki!

Cena: około 35 zł



  2) Mapa-zdrapka

Prezent, który sama chciałam dostać i tak też się stało rok temu. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto uwielbia podróżować palcem po mapie, zaznaczać odwiedzone kraje i planować nowe wyjazdy.

Cena: około 80 zł


 3) Notatnik

Nie wiem jak wy, ale ja w podróży bez notesu nie umiem się obejść. To tam zapisuję ważne informacje (nigdy do końca nie ufam elektronice), spisuję wrażenia, notuję adresy, godziny.

Cena: 95 zł (droższa wersja)



Ja jestem jednak za tym by w podróż brać jak najtańszy notes z twardszą oprawą i kieszonką z tyłu (świetnie sprawdza się jako przechowalnia karteczek, biletów, itp.). Każdy notes, dzięki swojej zawartości, nabiera oryginalności.

4) Luggage Tag

Świetny drobiazg, który sprawi, że wyróżnimy nasz bagaż. Co więcej, z liniami lotniczymi nigdy nic nie wiadomo, więc nasz adres na plecaku lub walizce zawsze powinien się pojawić.
Cena: około 12 zł

5) Ręcznik szybkochnący

Początkowo nie wierzyłam w jego magiczne działanie, ale po miesiącu podróży z plecakiem stwierdzam, że to rzecz, bez której już się nie obejdę w podróży. Kompaktowy, lekki i rzeczywiście szybkochnący ręcznik z mikrofibry to must have!
Ja używam tego ze sklepu Decathlon i sprawdza się bez zarzutu!

Cena: 29,99 zł


6) Prenumerata magazynu podróżniczego

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać magazyny o podróżach. Do Travelera jestem ostatnio zrażona, ale Podróże mogę z czystym sumieniem polecić. Jeszcze dziś można kupić półroczną prenumeratę za 30 zł!

Cena: 30 zł



7) Zaproszenie na slajdy lub imprezę podróżniczą

Prezent, który nie wymaga dużego nakładu finansowego (bardzo często wstęp jest wolny), a mimo wszystko potrafi mocno zapaść w pamięć. Duża dawka inspiracji gwarantowana!



A jakie są Wasze pomysły na prezenty dla podróżujących?

Powodzenia w zakupowym szaleństwie! (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz