sobota, 27 lipca 2013

CZEŚĆ ŚWIECIE!

Lupa, czyli patrz szerzej i dostrzegaj to, co pozornie jest niewidoczne.

Kolejny blog w blogowej sferze. Będzie o podróżowaniu, czyli o tym, co sprawia mi najwięcej przyjemności. Będzie o ludziach, o miejscach, o przemyśleniach, o smakach i o tym, co dzieje się przed, w czasie i po wyjeździe.

Zabieram Was razem ze mną, mam nadzieję, że ta wspólna podróż będzie obfita w wiele pięknych przygód.

To co? Wyruszamy!


W tajemnicy Wam powiem, że już wkrótce znajdziemy się w zupełnie innej rzeczywistości. Będzie bardzo kolorowo, na ulicach posmakujemy różnych dziwnych potraw, a na koniec odpoczniemy podczas masażu. 



Jesteście tak samo podekscytowani jak ja ? (:

4 komentarze:

  1. Ja jestem i czekam na Twoje podróże, zdjęcia i przemyślenia. Nie wiem dlaczego, ale z Twoich rad jestem w stanie skorzystać z zamkniętymi oczami!

    A przed nami już niedługo Turcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalia! Jednak Turcja? Świetny wybór!

      Usuń
  2. Przecieraj szlaki Iga, przecieraj!
    Ja, podobnie jak Natalia, również z Twoich rad jestem w stanie skorzystać z zamkniętymi oczami!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czekałam na Twojego bloga :) I voilà! Warto było czekac.
    M.

    OdpowiedzUsuń